luni, 8 octombrie 2018

5 Octombrie ziua mondiala a educatiei


Ziua Mondială a Educaţiei este o zi sărbătorita în toată lumea, dar nu este recunoscută ca o sărbătoare publică.
 UNESCO a inaugurat în 1994, prima ZI MONDIALĂ A EDUCATORILOR, pentru a comemora semnarea, în 1966, a recomandării făcute de UNESCO şi ORGANIZAŢIA INTERNAŢIONALĂ A MUNCII privind condiţiile de muncă ale personalului didactic. De atunci, această zi se sărbătoreşte in fiecare an la data de 5 octombrie, în peste 200 de ţări.

De ce o zi consacrată cadrelor didactice – educatori, învăţători sau profesori?
Pentru că ei contribuie în mod esenţial la dezvoltarea unei ţări, asigurând transmiterea de cunoştinţe. Ei joacă, de asemenea, un rol civic de mare importanţă, contribuind la păstrarea coeziunii sociale. UNESCO a creat această zi pentru a atrage atenţia anumitor guverne asupra condiţiilor rele de muncă în care cadrele didactice îşi desfăşoară activitatea, asupra salariilor mici ale acestora.

Ce am facut de ziua mondiala a educatiei?
Inainte de ziua educatiei doamna diriginta a spus ca putem sta acasa cei care erau navetisti pentru ca nu avea rost sa vin pentru o ora sau doua si oricum nu faceam ore ci ne uitam la un film si dupa mergeam acasa, asa ca eu am stat acasa si i_am ajutat pe parintii mei la treburile casnice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu